У цьому розділі ви можете знайти відповіді на багато питань, що стосуються роботи нашого сайту. Якщо ви не знайшли що цікавить вас інформації, то можете відправити нам запит за допомогою форми зворотного зв'язку .

  • Для чого потрібна кнопка "Повторити замовлення" в розділі "Мої замовлення"?
  • Як об'єднати два або кілька замовлень в одне?
  • Чи можна змінити адресу доставки оформленого замовлення?
  • Як анулювати замовлення або окремий товар із замовлення?
  • Як дізнатися про стан замовлення?
  • Як повернути товар або пред'явити претензію?
  • У мене є купон на знижку. Як мені ним користуватися?

  • Для чого потрібна кнопка "Повторити замовлення" в розділі "Мої замовлення"?

    За допомогою цієї кнопки клієнт може помістити в кошик усі товари з будь-якого раніше оформленого замовлення.


    Вгору

    Як об'єднати два або кілька замовлень в одне?

    Об'єднання декількох замовлень в один, на жаль, технічно неможливо.

    В крайньому випадку, можна анулювати оформлені замовлення і оформити новий із загальним складом.


    Вгору

    Чи можна змінити адресу доставки оформленого замовлення?

    В оформленому замовленні зміна адреси неможливо.

    В крайньому випадку, можна в особистому кабінеті вибрати замовлення, для якого хочете змінити адресу, натиснути посилання Повторити замовлення і вказати іншу адресу доставки, а старий замовлення скасувати.



    Вгору

    Як анулювати замовлення або окремий товар із замовлення?

    Щоб анулювати замовлення або товар з замовлення:

    • Зайдіть в розділ Мої замовлення;
    • Знайдіть потрібний замовлення;
    • Натисніть на посилання Скасувати замовлення.
    • Примітка: скасувати замовлення можна тільки до того, як він сплачений.


    Вгору

    Як дізнатися про стан замовлення?

    Покупець може відстежити стан замовлення безпосередньо на сайті інтернет-магазину в Персональному кабінеті. Крім цього він отримує повідомлення по електронній пошті при оформленні замовлення, його оплаті і передачі замовлення в службу доставки.

    У разі виникнення питань клієнт завжди може звернутися в службу по роботі з клієнтами по телефону і отримати повну інформацію про стан замовлення.


    Вгору

    Як повернути товар або пред'явити претензію?

    Клієнт має право відмовитися від замовленого товару належної якості в будь-який час до його одержання, а після отримання - протягом 7 днів, не рахуючи дня покупки. Повернення товару належної якості можливий у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.

    Якщо покупець відмовляється від товару, то інтернет-магазин повертає йому вартість товару, що повертається, за винятком витрат продавця на доставку товару від клієнта до інтернет-магазину.

    Клієнт може повернути товар неналежної якості виробника або продавця і вимагати повернення сплаченої грошової суми протягом гарантійного терміну або терміну придатності. Клієнт також має право вимагати заміни товару неналежної якості або усунення виявлених недоліків.

    Повернення коштів в обох випадках проводиться не пізніше ніж через 10 днів з дати отримання продавцем письмової заяви клієнта про повернення товару.


    Вгору

    У мене є купон на знижку. Як мені ним користуватися?

    Купон знижок дозволяє отримати персональну знижку на товар. Для цього при оформленні замовлення в розділі Моя корзина вкажіть код купона знижки в спеціальному полі.


    Вгору